Re: [WINNT] Pytania do użytkowników Windows Live Mail 2012

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pytania do użytkowników Windows Live Mail 2012
From: Maniak <xyz@abc.com>
Date: Mon, 20 Apr 2020 12:19:56 +0200
W dniu 20.04.2020 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:
W takich archiwach WLM szukam konkretnych maili po słowach kluczowych wykorzystując Total Commander. IMHO wygodniejsze, niż szukanie w skompresowanych do *.dbx archiwach Outlook Express (poprzez wtyczki do TC). Ktoś na grupie pisał, że dobrym sposobem jest utworzenie nowej tożsamości (w Win? OE? o WLM nie pisał) i wskazanie tych folderów bakupu jako roboczych dla programu pocztowego tej nowej tożsamości, wtedy teoretycznie poczta powinna wyglądać po staremu.
Te foldery koleżanka ma w POP, nie w IMAP?
Dziękujemy za odpowiedź.

OE6 już nie używamy. Nie wiem czy dałoby się zainstalować u niej pod Win 7 Pro. U mnie pod Win 10 słabo to widzę.
Koleżanka ma w POP.

Co konkretnie spróbować pod TC (w jakiej wersji)?

Pozdrawiamy