Re: [WINNT] VPN sie laczy a RDP już nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VPN sie laczy a RDP już nie
From: marec.karpinski@gmail.com
Date: Sat, 18 Apr 2020 14:18:03 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 00:05:56 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski
napisał:

> Bo działa domyślnie na 1194 UDP, ale jako alternatywny ma też 443 TCP.

> Jest podane, że na komputerze tworzony jest inerfejs dla VPN. Dla mnie
> wynika z tego, że komp klienta łączy się korzystając z odpowiedniego
> oprogramowania tworzącego ten interfejs a nie przez dodatkowe pudełko. Czyli
> pewnie korzysta z klienta OpenVPN według opisu:
> https://draytek.pl/przyklady/vpn-polaczenie-host-lan-openvpn-dla-windows-klient-openvpn/#konfiguracja-klienta-vpn
>
> Oczywiście fajnie byłoby uzyskać jakieś informacje od autora wątku ale chyba
> już go porzucił.

> [...]

sorki nie odzywalem sie bo pochlonela mnie inna sprawa ale w miedzy czasie
wyslalem rowniez pytanie do drayteka i dostalem dzisiaj odpowiedz dzieki ktorej
okazalo sie ze zmiana na routerze wartosci MTU z domyslnej 1500 na zalecane
przez draytek 1492 dla neostrady, okazala sie trafna i wszystko ruszylo i
zadzialalo.