Re: [WINNT] Skype na win XP, koniec?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skype na win XP, koniec?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 15 Apr 2020 01:37:34 +0200
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
root post:
         charset="iso-8859-2";
post z krzakami:
          charset="iso-8859-2"
czyli:
post-krzak odpowiada charsetem nadawcy, bo inaczej nie moze,  zdaje sie,
ze  "tak ma" oe przy odpowiadaniu. Jest tak?
Stad pewnie w drugim poscie pojawia sie iso-8859-2.

Tak, domyślnie OE odpowiada ze stroną kodową nadawcy.

I teraz co? autor posta-krzaka zmuszony root-postem do odpowiedzi w iso-8859-2 klepie z klawiatury charsetem natywnym dla windows (--> 1250) w oknie redagowania posta bo z kolei to ma ustawione w swoich "miedzynarodowych"? To daje krzaki? taki mechanizm?

Pisałem, że nie wiem jak to zrobił. Okno edycji ma jakąś swoją wewnętrzną stronę kodową, pewnie Unicode. Przy wysyłaniu jest to przekodowywane na docelową stronę kodową.

no i skad w zrodle krzaka -> base64? :)

Bo sobie tak ustawił w okienku, które wskazałeś.

Aczkolwiek nie jestem do końca pewien czy on używa OE czy czegoś udającego OE.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/