Re: [WINNT] [ot] "poziom czerni" w edytorze (word)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] "poziom czerni" w edytorze (word)
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Sat, 11 Apr 2020 12:49:17 +0200
Osoba podpisana jako Roman Tyczka <noemail@because.no>
w artykule <news:1tyxmd8997yu0$.dlg@tyczka.com> pisze:

On Sat, 11 Apr 2020 12:02:45 +0200, Andrzej P. Wozniak wrote:

Osoba podpisana jako 1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml>
w artykule <news:5e9101b0$1$558$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

w Windows XP trzeba doinstalować
ClearType Tuning,
doinstalowane od kolyski

To naucz się z tego korzystać. Przecież możesz wybrać font, na którym
prowadzisz regulację ustawień. Kartę "Advanced" zniknęli czy co?

A to mnie zaciekawiłeś... gdzie jest tam opcja?

W ClearType Tuning w Powertoys for Windows XP.

ClearType używam od
dawna, a tego nie widziałem i nie widzę.

A widzisz, że odpowiadałem na temat Windows XP?

Pytam o W10.

Zainstaluj dodatek (i pochwal się, czy i jak działa) albo pytaj kogoś innego.

Zdrowych Świąt.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)