Re: [WINNT] [ot] "poziom czerni" w edytorze (word)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] "poziom czerni" w edytorze (word)
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 10 Apr 2020 03:39:27 +0200
Andrzej P. Wozniak w news:5e8eebd8$0$17346$65785112@news.neostrada.pl
Osoba podpisana jako 1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml>
w artykule <news:5e8e747e$0$548$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
w wordzie dla wiekszosci fontow mam taki "poziom czerni" na monitorze: https://i.imgur.com/yldIZp2.png i to jest w porzadku. ale pewna grupa fontow daje "wyblaklosc", jakas anemie czerni: https://i.imgur.com/kRI9Vb6.png
zapewne jest jakis prosty, teoretyczny powod takiego stanu spraw - jaki?
Słowa kluczowe: font ekranowe, antyaliasing, ClearType.

wiem. Z tym, ze gdy WYLacze clear type - *wszystkie* fonty siadaja w tej sprawie, jest jeszcze gorzej mowiac krotko.