W dniu 2020-04-02 21:22, rePeter pisze:
Thu, 2 Apr 2020 13:30:27 +0200
Adam<a.g@poczta.onet.pl> napisał(a):
A ja mam wielu klientów.
Co jakiś czas w czwartki (znaczy - po aktualizacjach) zdarza się, że
albo skaner sieciowy nagle nie jest widoczny, albo drukarka sieciowa nie
odpowiada, albo do zasobów sieciowych nie można się dostać, albo dane
użytkownika wyleciały w kosmos.
Mam to samo. Był czas ze zwalonymi drukarkami sieciowymi, co jakiś czas z wersją
klawiatury, ostatnio z dupniętymi sterami modemów. A to tylko w grupie
kilkunastu pecetów.
Microsoft dba o stanowiska informatyków ;-)
Najgorzej, że jest to randomowe i coś, co działało dobrze nagle ni z
tego, ni z owego przesteje. A dowiadujesz się o jakimś zonku przypadkiem.
Na firmowym komputerze w biurze np. drukarka, która była ustawiona jako
domyślna zmieniała swoje ustawienia i na jej miejsce wskakiwała
poprzednia, odpięta już od komputera drukarka.
Itp. itd. Nihil novi z Win 10.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
|