Re: [WINNT] Vivaldi (PIP icon)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vivaldi (PIP icon)
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 01 Apr 2020 23:25:07 +0100
PiteR pisze tak:

> no nie wciska fotel. Do starej Opery mu sporo brakuje.
>
> Na razie zauważyłem że nie otwiera url wciąganych z pulpitu czy z
> exploratora plików.

update: otwiera url wciągany z pulpitu czy z exploratora plików
ale trzeba trafić dokładnie w pasek adresu.

> Dodawanie nowych url do speed dial jest dziwne jak w FF.

No nie jest dużo lepsze. Trzeba urlem trafić w plus. Ale już nazwy
skrotu nie potrafi przechwycić :)

Ta mega wkurzająca ikonka pozostająca na ekranie pomimo bezruchu myszki
to błąd. W sumie ten PIP to funkcja potrzebna chyba do przemycania
reklam w przyszłości.

http://piterpro.private.pl/img/vivaldi_ikona_01.jpg
http://piterpro.private.pl/img/vivaldi_ikona_02.jpg

New PiP video icon don't fade out on full screen

https://tinyurl.com/tzrw3wh

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

  • Re: [WINNT] Vivaldi (PIP icon), PiteR <=