Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 11 Mar 2020 20:54:16 +0100
Akurat Acrobat domyślnie proponuje 300 dpi, ale jednak wolę 600, przyzwyczaiłem się (600 dpi było domyślne do OCR chyba właśnie w FineReaderze), jak dla mnie 300 wydaje się teraz za bardzo rozmazane i nieostre. Są różne ustawienia zapisu grafiki i kompresji, jadę zwykle na domyślnych choć można się pobawić i różnice w wielkości pliku wynikowego są drastyczne (!) - jest zresztą w AA funkcja 'optymalizacja pliku', ale rezultat to bywa "skan sztuka jedna".
Dzisiaj to czas na próby więcej kosztuje niż pół terabajta dysku.
Najwięcej skanuję skanerem ręcznym, do jpg, ponieważ połapanie się w powiedzmy 500 plikach jpg w folderze jest o niebo (ba, dwa nieba) łatwiejsze niż w 500 plikach pdf (thumbnaile, szybki podgląd, obróbka). Strona A4 w 600 dpi kolor 24 bit (w ręcznym nie mam opcji 8 bit) wychodzi do 4 MB. 300 dpi za mało czytelne. Przestawianie na cz.-b. (przy dokumentach częściowo kolorowych, a częściowo czarno-białych) to klikanie kilkukrotne w menu skanera, czasu schodzi i zapominam.
500 stron to 2 GB, ale kilkadziesiąt/kilkaset razy 500 stron to już TB.
Challenge to później to obejrzeć i czasem nawet przeczytać ;-)

-----
A robisz to Acrobatem.