Re: [WINNT] [Win 10] Jak wejsc w ustawienia WiFi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Jak wejsc w ustawienia WiFi?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 11 Mar 2020 13:22:47 +0100
To wszystko jest jak ustanowić nowe połączenie, a ja pytam jak wyedytować właściwości istniejącego połączenia - inaczej niż usuwając połączenie i instalując na nowo. BTW u mnie w darmowym Win 10 autorstwa Redmont (koniowi się nie zagląda, wiadomo) nie jestem w stanie NICZEGO zrobić z połączeniem WiFi jeżeli akurat nie ... jestem połączony przez to WiFi.
Jak jestem połączony przez ethernet, to d... blada "nie mamy Pańskiego turned-off
wifiszcza i wypie....aj Pan w podskokach".
Standardowe możliwości edycji w Win 10 ograniczają się do ustawienia, czy ma
ściągać w limitowanym roamingu czy nie.

-----
Pierwszy wynik z brzegu: windowscentral.com/how-connect-wi-fi-network-windows-10