Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Mar 2020 23:46:24 GMT
Witaj Smok Eustachy, 06 mar 2020 w
news:5e6258e0$0$522$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Karkulowsiał zwartusiał. Ratuwsianku Bożywsio.
>
> Podreperowuję lapusia z Windows 7. Ma on 8 giga RAM ale wolny procek
> AMD serii E ileśtam. Potrzebuję jakiś lekki antywirus, najlżejszy do
> niego. I wskazówki, co w nim wyłaczyć, żeby jakoś to działało.
> Z tymi Majkrosoftami Essentialsami jakoś to działało a teraz to nie
> bardzo. Jeszcze jakiegoś ccleanera można użyć chyba? To jest jakiś
> dziwny świat dla mnie.
> Co tam jeszcze? Defragmentację zrobić? Dysk to zwykły HDD.

No to ci podpowiedzieli. Ja bym zasugerował SecureAplus. Darmowy, ale na
rok. Ale jak się odinstaluje całkowicie, to można znowu na rok. Często
trafiają się darmowe licencje.
To inna filozofia działania. Bazuje na białej liście - na początku długo
skanuje system. Potem pyta się w przypadku uruchamiania
niezweryfikowanych plików, skryptów. Działa online i od razu pokazuje
wynik z prawie 10 innych silników(jak VirusTotal), ale ten silnik offline
clamAV to wolny że pożal się Boże- i tak go wył. Ja osobiście nawet
ochronę w czasie rz. wyłączyłem. Możesz sobie potestować. Jak nie
odpalasz jakichś kraków, nie wchodzisz na podejrzane www to i tak nic nie
złapiesz.
Z innych to OIDP to Panda była lekka.
I tak - defragmentacja pomaga hdd.