Re: [WINNT] XP instalacja z USB pendrive-a, coś innego niż WinSetupFromU

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP instalacja z USB pendrive-a, coś innego niż WinSetupFromUSB
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Thu, 13 Feb 2020 11:38:30 +0100
W dniu 08.02.2020 o 15:14, jedrek pisze:
"Trybun"
Rufus, nic lepszego nie widziałem.

Nie wiem na której wersji bazowałeś.
Ja bazowałem na wersji dedykowanej do pracy pod xp. v 2.18.1213
Wyższych (do pracy pod nowższymi windowsami) nie sprawdzałem edycji, bo nawet nie miałem na czym. I moje próby z rufusem wypadły blado. Nie zatrybił mi utworzony nim pen z zapakowanym na nim xp. Jak masz działający opis co zaptaszkować co wyłączyć to jestem zainteresowany, zrobię kolejne podejście.

U mnie ostatni raz też to było pod XP. Było to dość dawno temu że już niestety nie pamiętam szczegółów konfiguracji.