Re: [WINNT] WSL2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WSL2
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 12 Feb 2020 13:41:32 +0100
On Tue, 11 Feb 2020 23:25:22 +0100, Sushi Master wrote:

> Fajny obrazek, tylko trzeba jeszcze pokolorować woskowymi kredkami.
> Wiesz, tak jak w przedszkolu kiedy dzieci malują domek, przed nim mamę, tatę i
> dziecko trzymających się za ręce a obok siedzi kotek lub piesek.

To jeszcze mam pytanie merytoryczne. Czy WSL nie korzysta przypadkiem z
podsystemu Hyper-V do wirtualizacji? Bo jeśli tak to z automatu ucina
dostęp do innych wirtualizatorów sprzętowych jak VirtualBox czy WMware, a
to jakby dość poważne ograniczenie.
Innymi słowy używając WSL nie można mieć maszyn wirtualnych na VB czy
VMware.
Zgadza się?

--
pozdrawiam