Re: [WINNT] ilm z Bluray do MP4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ilm z Bluray do MP4
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 12 Feb 2020 11:02:03 +0100
On Tue, 11 Feb 2020 17:43:36 +0000, 2late wrote:

> Wazne zeby odroznic praktyke (codzienne zycie) od teorii (akademickiej
> udowodnionej wiedzy). W codziennym zyciu nie jestem w stanie odroznic slabo
>   skompresowanego (czyli tzw. wysokiej jakosci lossy) a zaden bezstratny
> kodek nie skompresuje ci filmu w ktorym bity sie nie powtarzaja. Nie bede
> przepisywal google. Umownie nazywamy lossless kodeki ktore zmieniaja jak
> najmniej, sam takich uzywam a raczej uzywalem, na czas edycji. A najlepiej
> sprobuj skompresowac h264 do HuffYUV i potem ten sam plik do h264.

Napisałeś się a dalej nie wiem co twierdzisz.
Może tak, weź plik BMP (bez kompresji), zapisz jako PNG (kompresja
bezstratna), potem ten PNG wczytaj i zapisz jako BMP. Na koniec porównaj
pierwszy BMP i ostatni BMP. Jak znajdziesz różnice na poziomie bitów to
jesteś kozak (pomijając nagłówek pliku z metadanymi).
Innymi słowy kompresja bezstratna = brak utraty informacji.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka