[WINNT] Opcja "ostatnio używane" w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Opcja "ostatnio używane" w Windows 10
From: robot <adresfalszywy@onet.pl>
Date: Wed, 12 Feb 2020 11:14:34 +0100
Jak przywrócić opcję "Recently used" w windows 10?
Teraz w 10 zamiast tego jest "Szybki dostęp", który nic mi nie daje.
Mam kolegę który ma ksywę "szybki". Bo jest powolny.
Taka sama zależność ma miejsce w przypadku "Szybkiego dostępu" w windowsie.
A to dlatego, bo szybki dostęp wyświetla ostatnio używane pliki,
natomiast nie wyświetla ostatnio używanych folderów.
Wyświetla tylko często używane foldery.

Próbowałem paru przepisów z internetów. Bez powodzenia.

Ja się bardzo przyzwyczaiłem do tej funkcjonalności.
Teraz krew mnie zalewa, gdy zapisując plik z programu muszę
za każdym razem przekopywać się przez drzewo katalogów do miejsca,
w którym chcę zapisać plik.

  • [WINNT] Opcja "ostatnio używane" w Windows 10, robot <=