[WINNT] Ikona/urządzenie w Urządzeniach i Drukarkach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Ikona/urządzenie w Urządzeniach i Drukarkach
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2020 00:49:38 +0100
Zawsze w Urządzeniach i Drukarkach pokazywała mi się ikona Bluetooth Radio po wsadzeniu dongla. Ostatnio pokazuje się jakaś skrzyneczka " nieznaneDevice". Niby wszystko w tym jest i bluetooth działa (wyświetla się na pasku szybkiego uruchamiania). Jak to sie wyświetla to nie wyświetla mi się na pasku "Urządzenia i Drukarki" Jak wysunę dongla to ikona Urządzenia i Drukarki pokazuje się na swoim miejscu. Co zrobić, żeby ikona Bluetooth Radio nie uciekała z Urządzeń i drukarek? Czy usunęłam jakiś sterownik?
Windows 8.1.

--
animka