[WINNT] XP instalacja z USB pendrive-a, coś innego niż WinSetupFromUSB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP instalacja z USB pendrive-a, coś innego niż WinSetupFromUSB
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sun, 19 Jan 2020 12:54:36 +0100
Z wielu zachwalanych działa bez większysz zgrzytów z XP póki co tylko WinSetupFromUSB. Inne programy preparujące pena dla instalacji XP błędy wywalały na różnych etapach instalacji albo w ogóle nie ruszały (gdzie inne oprogramowania dydykowane jako bootowalne z pena od kopa startowało). Ale nie podoba mi się, że instalacja dla WinSetupFromUSB odbywa się jakby w dwóch etapach, że w pierwszym etapie tworzy tam jakąś wirtualną partycję, potem restart i następuje drugi etap instalacji. Dla mnie to jakaś taka proteza. Nie da się tego zrobić w jednym etapie jak z tradycyjnego napędu CD? Czy nie powstało nic co by czyniło taki pendrive z prawdziwego zdarzenia wirtualnym napędem CD, DVD? Czyli zapinamy taki pen, wybieramy bootowanie z pena i na ekranie cała procedura (prócz startowej części wprowadzające symulację napędu) kompletnie nie różni się od tej gdy instalujemy z płytki CD. Może jakieś narzędzie, że na pen wgrane samo ISO instalki, a pen z dodanym oprogramowaniem tak sobie tym zarządzi, że dla PC będzie widziane w trakcie instalacji jako typowy napęd i nie będzie żadnych jaj po drodze, a to się zawiesi, a to nie będzie mógł znaleźć jakiegoś pliku, itp.