Re: [WINNT] Metody rozchodzenia się wirusów?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Metody rozchodzenia się wirusów?
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2020 22:29:03 +0100
On 13.01.2020 21:24, Grzegorz Niemirowski wrote:
Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał(a):
Łun chce mieć partycję systemową W7 jako X:

Czytałem tamto pytanie kilkukrotnie i nie rozgryzłem o co w nim chodzi.

Z powodu bełkotania generalnie siedzi u mnie w KFie.

W każdym razie nie wiem jak zmienić literę systemowej partycji widzianej przez ten właśnie system. Wątpię, aby taka zmiana miała sens i boję się, że system przestanie po niej działać. Jeśli chodzi o partycje obcych systemów, to oczywiście można sobie dowolnie zmieniać litery. Litery zresztą nawet nie musi być wcale. Partycję można podmontować do katalogu, tak jak pod Linuksem.

Zanim nastała epoka UEFI to można było żonglować, która partycja ma być tą C:
Np. wstawiając do w lilo.conf takie wpisy:

other=/dev/hda3
label=PCDOS
boot-as=0x80    # must be C:
other=/dev/hdb1