Re: [WINNT] Metody rozchodzenia się wirusów?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Metody rozchodzenia się wirusów?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 11 Jan 2020 22:05:57 +0100
W dniu 2020-01-11 o 21:27, Grzegorz Niemirowski pisze:
artiun <artiun@spam.wp.pl> napisał(a):
Z 2 strony, kto po użytkowaniu wyłącza tę opcję

Sama się zawsze wyłącza.

mylisz się. Nie pisz zawsze. Udowodnię dając Ci tel. z win 10 Phone do ręki. Zostawmy temat, bowiem win phone już nie ma na rynku. Mam model, na którym to o czym mówię udowodnić się da. Oryginalny. BT po ponownym uruchomieni jest działający/otwarty. Nie chodzi o spieranie się. Moment. Jeśli gość/user będzie otwarty to jego phone także. To samo jest z kompami.

Powiedz mi w jaki sposób plik jpg może zainfekować mi kompa?

Z innej strony. Microsoft wymyślił rozszerzenia. Żeby nie było linux, unix czyta sygnatury plików. Wie co z nimi zrobić. To już akademicka dyskusja. plik po stronie win nie jest rozpoznawalny, UWAGA o ile jakiś program go nie akceptuje. Czyli atak 2 etapowy. Sam wpuszczasz intruza. Nawet o tym nie będziesz wiedział. Przyjmujesz obrazek, wraz z nim...

Nie piszę o kodowaniu wiadomości w plikach binarnych. To można sobie wyklikać (dołączanie wiadomości) :)

--
Artur