Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Thu, 2 Jan 2020 14:57:49 +0100

Czyli stado nigdy się nie myli i możemy na nim polegać? Dla mnie ta
definicja to zupelnie coś innego - ni mniej ni więcej określa człowieka
rozumnego, indywidualistę, który zanim coś podpisze to najpierw
przeczyta i pomysli.
No widzisz? Mówiłem że masz trudności z funkcjonowaniem. Przecież stado
się myli całkiem często. Tyle że w większości przypadków lepiej pomylić
się ze stadem aniżeli mieć rację osobno :) Oczywiście "lepiej" z punktu
widzenia sukcesu ewolucyjnego. Z punktu widzenia egoistycznego już
niekoniecznie.
A co do znaczenia to lepiej posłuż się wiki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/
Osobowo%C5%9B%C4%87_chwiejna_emocjonalnie_typu_borderline

A co takiego odkryłeś że zaczynasz uderzać w mentorski ton? O tym że mam problemy z funkcjonowaniem w takim spoleczeństwie wiem praktycznie od zawsze. Zdaje się lepiej dla ciebie będzie gdy przeczytasz recenzje swojego stylu.