Re: [WINNT] Pazerę ściągnąłem, Czyli: Re: MOV to MKV, darmowa aplikacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pazerę ściągnąłem, Czyli: Re: MOV to MKV, darmowa aplikacja pod XP
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Tue, 26 Nov 2019 15:34:54 +0100
Sun, 24 Nov 2019 01:32:12 +0100, w
<5dd9cfe3$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, "Kamil" <nospamtlen.pl>
napisał(-a):

> Nie trzeba. Jeśli "klocki" są ponumerowane w kolejności to VD wszystkie
> połączy.

Połączy, ale zawsze będziesz miał przesunięcie video/audio.
VirtualDub "na chama" łączy strumienie audio i video nie przejmując się ich
długością.
Idealne połączenie będziesz miał tylko wtedy, jeżeli strumień audio i video ma
DOKŁADNIE taką samą długość, a jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem.