Re: [WINNT] Pazerę ściągnąłem, Czyli: Re: MOV to MKV, darmowa aplikacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pazerę ściągnąłem, Czyli: Re: MOV to MKV, darmowa aplikacja pod XP
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 20 Nov 2019 13:59:26 +0100
Czy Pazera umie łączyć źródłowe klocki video w jeden wynikowy pokompresyjny blok?
Nie doszukałem się tam takiej funkcji.
Pazera jak widzę kompresuje tylko pojedyncze klocki tak jak na listę wsadową się zapakowało tak je też wypluwa osobno. Natomiast VirtualDub2 łączy bardzo elegancko (fonia nie ucieka), brakuje mi tylko takiej użyteczności, że jak mamy n-klocków do połączenia to trzeba każdy klocek dodawać osobno, nie da się zaznaczyć kolejno n-klocków i w jednym rozdaniu (tak jak robi to np aplikacja DGIndex gdzie listę całą pakujemy jednym rozdaniem, a nie że tylko pojedynczy plik) zapakować jako kolejne segmenty do scalenia w wynikowym pliku.