Re: [WINNT] W10 sprawdzanie podpisów siadło

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 sprawdzanie podpisów siadło
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 25 Nov 2019 06:20:46 +0000 (UTC)
Dnia 20.11.2019 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
napisał/a:

> Reset aplikacji przez Ustawienia/Aplikacje (zaawansowane/resetuj)
> nic nie dał. Cóż, Windows swoją tajemniczość posiada...

I nikt nie ma pomysłu, co się mogło popsuć?
(poza "Windows się popsuł" :-)

Na tym systemie nie było instalowane nic nieprawomyślnego
(w zasadzie to poza VBox to nic nie było instalowane z zewnątrz),
nie odwiedzane niekoszerne strony, uruchamiane w zasadzie tylko:
Outlook, Word, Excel, IE, Paint3D (do bazgrania po zrzutach ekranu),
MobaXterm portable (licencjonowany :-).

W wyniku wyszukiwania pełno porad jak _wyłączyć_ sprawdzanie
podpisów driverów, czego nie mogę i nie chcę robić.

Czy też Windows nie należy się starać zrozumieć i po prostu
oddać do reinstalacji? W razie potrzeby, do skutku? :-)

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.