Re: [WINNT] Do użytkowników Fire Foxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do użytkowników Fire Foxa
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sun, 3 Nov 2019 09:42:11 +0000
On 02/11/2019 9:02 pm, User wrote:

Nie spodobała mi się ta wersji, bo mam zwyczaj przy przeglądaniu Internetu,
gdy znajdę coś interesującego,  przeciągać sobie adres strony do specjalnego
folderu na dysku.

A probowales uzyc do zapisywania interesujacych stron do 'Pocket'? Masz wtedy dostep z kazdego firefoxa gdziekolwiek sie zalogujesz.

Nie wiem jak się zapisuje strony do 'Pocket".:-[

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=jak+dodac+strone+do+pocket+firefox

Adresy stron mozesz tez zapisac sobie do zakladek, tak zwyczajnie :) A potem zrobic sobie kopie zakladek (bookmarks) gdzies na dysku.

Tego tez nie wiem. Ani jak zapisywać adresy stron do zakładek, ani jak robić kopie zakładek na dysk. :-[

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=jak+dodac+strone+do+zakladek+firefox

Pozdrawiam