Re: [WINNT] Do użytkowników Fire Foxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do użytkowników Fire Foxa
From: User <User@User.com>
Date: Sat, 2 Nov 2019 19:36:13 +0100
Wygląda na to, że problem rozwiązał się sam.

Wczoraj zaczęło się od tego, że FF (nie pamiętam jaka to wtedy była wersja)
sam, automatycznie zaktualizował się do wersji 70.
Nie spodobała mi się ta wersji, bo mam zwyczaj przy przeglądaniu Internetu,
gdy znajdę coś interesującego,  przeciągać sobie adres strony do specjalnego
folderu na dysku. Może się kiedyś przyda. W wersji 70, ze względu na ustawioną ochronę śledzenia tego  się zrobić nie da. Być może tę ochrone przed śledzeniem
da się jakoś zdjąć, ale póki co nie wiem jak to zrobić.
Zatem po odinstalowaniu tamtej wersji i odłączeniu Internetu udało mi się
zainstalować FF z .exe w wersji 66 zapisanego kiedyś na dysku.
I wtedy zaczęły się problemy z ciągłym przypominaniem o aktualizacji do wersji 70. Dzisiaj, z powodów niezależnych od tego wątku, okazało sie niezbędne przywrócenie systemu do wersji z 23.10.2019. I tu Eureka! Na przywróconym systemie była wersja FF nie 66, ale 69 i ta nie upomina się ciągle o uaktualnienie. Przynajmniej na razie.

Zatem problem mam rozwiązany, ale być może tylko na pewien czas. Obawiam się, że te
upomnienia zaczną się pojawiać.

Stąd mam prośbę, jeśli ktoś wie jak spowodować niepojawianie się tych upomnień. np. jak zapisać 'false' na stałe w operacji z about:config, to bardzo proszę o info.

Pozdrawiam
User