Re: [WINNT] nieaktualna data a uruchamianie WinXP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nieaktualna data a uruchamianie WinXP
From: marek <marek.nowakowski@wp.pl>
Date: Sun, 27 Oct 2019 07:16:52 +0100
Dnia Sat, 26 Oct 2019 23:52:27 +0200, Irokez napisał(a):

> tak OT.
> Pierwsze słyszę aby WinXP nie wstawał bo mu się data nie podoba.
> IBM'y T42 tak miały? Bo miałem T21, T23, T42p oraz mnóstwo innych
> wynalazków cywilnych jak i industrial w najprzeróżniejszych wariantach
> (dedykowane jednostki z PLC, Single Board Computer ISA, PCI/ISA, itp) i
> nie przypominam sobie takiego numeru na XP czy też Windows 2000 (Fujitsu
> LT-P600 ostatnio) przy padniętej baterii CMOS.

Myślisz, że zwykły użytkownik wie co to BIOS? To był tylko "skrót myślowy".
Jak poprawi się datę w biosie to XP startuje już normalnie, a jak się nie
poprawi to też wystartuje, ale trzeba to "klepnąć" w "menju" BIOS'u.
Ależemsięnapisał.

Acha, żeby była jasność, to nie chodzi o przestawianie daty/godziny
tej z 3 na 2, co miało miejsce dzisiaj nad ranem.