[WINNT] Dlaczego strony przechodza w tryb tekstowy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dlaczego strony przechodza w tryb tekstowy?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2019 13:30:34 +0200
Czasem niektóre wcześniej oglądane w pełnym trybie obrazkowym strony www
przechodzą mi w tryb tekstowy, czy półtekstowy.
O przykładowo dzisiaj mam tryb tekstowy na stronie:
www.levelninesports.com/bern-camina-junior-helmet-2016
którą parę dni temu otwierałem normalnie jako obrazkową.
Zmiana przeglądarki (przykładowo z Opery na Edge) nie pomaga.
Skoro nie pomaga zmiana przeglądarki, to chyba nie ma sensu czyścić cookies?
W czym jest rzecz i jak powrócić w takich przypadkach do pełnego trybu
oglądanej strony www?
Generalnie mniej lub bardziej podobne przygody nakłoniły mnie do zmiany XP na W10, bo to niby przeglądarki przestarzałe itd. itp. i XP wydawało się rzeźbieniem w g... , a właściwie nic się na lepsze nie zmieniło pod w pełni aktualizowanym ostatnim systemem.