[WINNT] Windows 8.1. Zniknął mi program Windows Media Player.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1. Zniknął mi program Windows Media Player.
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2019 00:00:19 +0200
Windows 8.1. Zniknął mi program Windows Media Player. Z folderu Program Files i nie ma go nigdzie oprócz tego, że w rejestrze wpisy są. Nigdy z czymś takim się nie spotkałam. WMP nie usunęlam. Już mi takie myśli do głowy przyvhodzą, że wdarł sie do mojego komputera jakiś hacker. Na dzień dzisiejszy, tymczasowo używam Cinema Player. Różnicy w odtwarzaniu nie ma, ale do WMP przyzwyczaiłam się. Jest jakiś sposób, żeby toto odzystać? Nie chcę instalować od nowa Windows 8.1 i potem znowu bawic się w ustawianie i instalowanie tego co potrzebuję.

--
animka