Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows
From: collie <collie2@vp.pl>
Date: Thu, 10 Oct 2019 09:01:19 +0200
W dniu 10.10.2019 o 07:45, z pisze:

Nie po to w końcu zanabyłem nowoczesną ładną małą obudowę żeby teraz na pająka do niej dodawać napędy ;-)
Po wielu latach druciarstwa przyszła pora na ustatkowanie się ;-)
Dlatego wybrałem w8.1
PS. Przyznam się. Potrzebowałem nagrać CD do auta. Był pająk jak nic ;-)

Nie wiesz co znaczy w elektronice/elektrotechnice pojęcie
"na pająka" i świergolisz głupoty. No, ponieważ w pececie,
czy innym laptopie producenci już nie umieszczają drukarki,
to pewnie ją też podłączasz na pająka.