Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 8 Oct 2019 18:48:45 +0200
W skrócie:
- niemożność ustawienia natywnej rozdzielczości monitora.
- notoryczne gubienie udostęponienie drukarki
- kłopoty z podłączonymi urządzeniami USB
- lagowanie bezprzewodowj myszki
- brak sterowników dedykowanych do konkretnych urządzeń albo ich upośledzenie w funkcjach...

Takie i podobne rzeczy dzieją się przeważnie w okolicach aktualizacji systemu. Kiedy już wie że będzie albo ją pobiera

Generalnie mam wrażenie że jestem ubezwłasnowolniony, że nie mam na nic wpływu. A dobitnym argumentem są przymusowe aktualizacje.

Niech mu ziemia lekką będzie ;-)