Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mój pierwszy legalny windows
From: robot <adresfalszywy@onet.pl>
Date: Tue, 8 Oct 2019 17:03:21 +0200
Dnia Tue, 8 Oct 2019 13:24:58 +0200, robot napisał(a):

Kupiłem komputer z windowsem 10. W ten sposób po raz pierwszy w życiu
mam w domu legalny niekradziony system.
Czuje się z tym bardzo niezręcznie. Ten komputer taki jakiś jakby nie mój.
No nic. Pożyjemy zobaczymy. Może się jakoś przyzwyczaję.

IMO ktoś kto kupił Windowsa i to ogłasza, od razu powinien dołączyć
usprawiedliwienie :)

Racja.
Doniosę usprawiedliwienie, tylko że od babci jak może być.