Re: [WINNT] Jak opóznic odswiezanie strony w ww?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak opóznic odswiezanie strony w ww?
From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
Date: 22 Sep 2019 19:21:00 GMT
ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
> Są strony, które automatycznie się odświeżają, przykładowo strony "live
> ticker" z przebiegiem meczu sportowego i wpisami kibiców.
> Kłopot się pojawia taki, że te strony są... za szybko odświeżane w
> porównaniu z transmisją telewizyjną na żywo.
> Innymi słowy na tickerze masz "GOOOOOOOL!!!!!!!", gdy w TV dopiero
> zaczyna budować się akcja.
> To tak jak siedzieć w kinie na kryminale obok kolesi, z których jeden co
> raz mówi mówi do drugiego "a tera pacz ona go zara
> zaszczeli".
> Pytanie:
> [...]

Jedyne co przychodzi mi fo glowy, to zebys podzukal narzedziami
deweloperskimi w przegladarce lancucha znakow "setTimeout". Zobacz, czy
odpowida odswiezaniu strony. Jezeli tak, to zmieniasz i moze zalapie.

Drugi sposob, to pobieranie strony w ramce iframe. Mozliwe ze sie wtedy nie
bedzie odswiezac, a wtedy jakos tylko ramke odswiezac. Ale to musialbym
przetestowac.