Re: [WINNT] Preinstalowany Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Preinstalowany Win 7
From: dantes <dantes@qmail.com>
Date: Sat, 24 Aug 2019 07:41:46 +0200
Dnia Sat, 24 Aug 2019 06:53:05 +0200, Kamil napisał(a):

> Nie dostałem z komputerem. Sprzedawca to jakisoporny kretyn. Nie mam równiez
> paragonu i karty gwarancyjnej, które to dokumenty były pryklejone na
> zewnętrzej folii przesyłki. Ja niczego takiego nie widziałem. Paranoja,

Dostałeś. Plik eula.txt, albo coś w ten deseń, znajduje się "w systemie".
Podczas instalacji (nie wiem jak w Win7) w Win XP pojawiał się taki tekst
ale nikt go nie czyta tylko wali F8 i instaluje XP-eka. W Win XP znajduje
się on w:
C:\WINDOWS\system32\eula.txt
wiersz 666
;)
w WinXP
ciekawe jak w Win7?

A numer wiersza w pliku txt ładnie pokazuje Notepad2, dostarczany np. razem
z takim Total Comanderem, tj taką nakładką na Norton Comanndera.

> A co do tego ma skarbówka? Reprezentuje M$?

To się ich spytaj. W dawnych czasach (jakieś 15 lat temu) jak chciałem
sobie Lunux'a na firmowym PC zainstalować, to bezpieczniej było kupić
gazetkę w kiosku wziąć paragon i zainstalować Linux'a z tamtej płytki
niż ściągać ISO z serwera.
Wyobraź sobie, że były takie debile w skarbówce, które chciały się do tego
przypierdalać.