Re: [WINNT] W10 — po aktualizacji nie chce działać auto-ukrywanie paska

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 — po aktualizacji nie chce działać auto-ukrywanie paska zadań
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 20 Aug 2019 19:11:38 +0200
Np. co kilka tygodni pliki PDF zaczyna mi znów uparcie otwierać w Edge'u
zamiast w Adobe Acrobacie.
Trochę to wqrwiające, bo zwykle otwarcie w innym programie niż ten, który jako domyślny ustawiałem już wiele razy, wyskakuje podczas jakiejś pracy, gdy nie masz ochoty na grzebanie w ustawieniach i właściwościach. Podobnie np. z otwieraniem plików graficznych, gdzie co parę miesięcy znika mi domyślność IrfanView i MS zaczyna po raz kolejny proponować swoje narzędzia.
Do W10 trzeba podejść w następujący sposób: skoro jest za darmo dodawany do
kompa przez producenta, to nie ma co wybrzydzać ;-)

-----
W10 tak ma.