Re: [WINNT] dual sim 4g

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dual sim 4g
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Sat, 17 Aug 2019 13:05:50 +0200
W dniu 2019-08-15 o 18:27, Olek pisze:
On 15.08.2019 17:12, JaNus wrote:

A wiesz może (Ty, alibo ktoś inny, też uczynny) gdzie się to robi
w Thunderbirdzie? Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki...

Klikasz na swój post, a następinie menu "Message" -> "Cancel
message"

Nie ma!
Ja mam polską wersję Thunderbirda, może w angielskie to i jest, ale nie
u mnie. A może jakiś plugin trzeba zainstalować, hę?

  ____________________

Niniejszym: Próba wykonania "edytuj jako nową wiadomość".
Post oryginalny ma "stempel": 15.08.2019 o 20:25
Czy uda się wyedytować ten post, już WyWWieszony na licznych serwerach,
czy też po prostu powyższe zostanie wysłane jako nowy, całkiem
niezależny post? Fajnie by było.

W dniu 16.08.2019 o 00:11, collie pisze:
> Menu > Wiadomość > Wycofaj wiadomość, >

Hm, hm, klikam, tu-i-sam, nie ma!

> lub:
> Menu > Wiadomość > Edytuj jako nową wiadomość>

Powyższe, które zaraz wyślę, ma być tego właśnie próbą...