Re: [WINNT] dual sim 4g

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dual sim 4g
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Thu, 15 Aug 2019 22:33:09 +0200
W dniu 2019-08-15 o 16:01, Grzegorz Niemirowski pisze:
Albo normalnie się anuluje wiadomość (nagłówek Control z komendą
cancel) lub też podmienia się wiadomość (nagłówek Supersedes).

Hmmm, no nic nie czaję, /co ty do mnie rozmawiasz/(*)
Mógłbyś to wytłumaczyć tak, jakby i nasza droga koleżanka A~ miała
zrozumieć?

Każdy lepszy czytnik to ma.

A wiesz może (Ty, alibo ktoś inny, też uczynny) gdzie się to robi w
Thunderbirdzie? Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki...

(*) /co ty do mnie rozmawiasz/  — © "Kiler"

Hmn, wybrałem opcję "edytuj jako nową wiadomość" — moooże to o to chodzi?