Re: [WINNT] Obraz systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obraz systemu
From: Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl>
Date: Tue, 16 Jul 2019 21:11:06 +0200
Kamil pisze:

Od lat do tworzenia obrazu systemu Nortona Ghosta i wszystko było cacy do czasu pojawiemia się Win 7, który tworzy ukrytą, czy zastrzeżona małą partycję. Otóż Ghost zrobił mi obraz tej małej partycji, czego nie zauważyłe i po odtworzeniu na dysk oczywiście d... Kilkanaście razy sam instalowałem W7 i tego nie było. W sieci piszą ludzie, że w trakcie instalacji systemu można wymusić, aby wszystko było na jednej partycji. Pytania:

3. Co zrobić, aby połączyć te dwie systemowe partycje.

BCDEdit (wskazanie partycji systemowej jako rozruchowej)

4. Od czego zależy, czy ta wredna partycja jest tworzona, lub nie?

od tego, czy w trakcie instalacji Win7 podajesz jako miejsce instalacji cały dysk czy wcześniej utworzoną partycję.