Re: [WINNT] Reinstalacja Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Reinstalacja Win7
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Tue, 30 Jul 2019 14:17:27 +0200
W dniu 30.07.2019 o 07:39, ąćęłńóśźż pisze:
Instalki OEM mają często na płycie dodatkowo sterowniki do własnego sprzętu. Do jakiego zakresu sprzętu jest dedykowana u Della nie wiem, ale akurat kiedyś zainstalowałem Win 7 z płyty Della na HP i zadziałało i chodziło.
A przykładowo w polu "pomoc" wpisało się dell.com zamiast hp.com
Win zadziała, najwyżej sterowniki ściągniesz sobie osobno, byle najważniejsze (np. sterownik karty sieciowej) się zainstalowały. Sterownik karty sieciowej do Twojego kompa ściągnij sobie wcześniej na wszelki wypadek np. na pendrajwa.

Kilkanaście wątków wcześniej podawałem link do Win 7 ze strony MS (ale nie ten wymagający wpisania nr seryjnego), działa bo ściągałem.

Instalka Asusa poza sterownikami ma coś co uniemożliwia instalację na sprzęcie innym niż laptop do którego dołożona jest płyta. Chciałem wypróbować taka 7kę na stacjonarnym skladaku i sprawdzić czy na każdym kompie ten system jest tak mułowaty. Niestety pokazuje się tylko komunikat - 'twój sprzęt nie jest kompatybilny z instalatorem".