Re: [WINNT] Reinstalacja Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Reinstalacja Win7
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 30 Jul 2019 07:39:28 +0200
Instalki OEM mają często na płycie dodatkowo sterowniki do własnego sprzętu.
Do jakiego zakresu sprzętu jest dedykowana u Della nie wiem, ale akurat kiedyś zainstalowałem Win 7 z płyty Della na HP i zadziałało i chodziło.
A przykładowo w polu "pomoc" wpisało się dell.com zamiast hp.com
Win zadziała, najwyżej sterowniki ściągniesz sobie osobno, byle najważniejsze
(np. sterownik karty sieciowej) się zainstalowały.
Sterownik karty sieciowej do Twojego kompa ściągnij sobie wcześniej na wszelki
wypadek np. na pendrajwa.

Kilkanaście wątków wcześniej podawałem link do Win 7 ze strony MS (ale nie ten wymagający wpisania nr seryjnego), działa bo ściągałem.

-----
Podejrzewam że podobnie jak u Asusa i ona będzie dedykowana do konkretnego sprzętu.