Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Sat, 27 Jul 2019 15:16:00 +0200
W dniu 23.07.2019 o 01:17, radekp@konto.pl pisze:
Mon, 22 Jul 2019 18:10:36 +0200, w <5d35dffc$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):

W takim wypadku można chyba przyjąć że to u mnie coś się schrzaniło, a
nie błąd programu czy systemu
U mnie pomogło wyłączenie w Defenderze pracy w trybie rzeczywistym.


U mnie opcja niedostępna bo cały Defender jest wyłączony. Używam alternatywnego antywirusa.


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>