Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Mon, 22 Jul 2019 11:47:38 +0200
W dniu 2019-07-21 o 19:49, Trybun pisze:

Co się dzieje z tym programem? Od jakiegoś czasu korzystanie z niego do czytania Usenetu jest mocno utrudnione,  otwieranie wiadomości często zabiera mu i minutę czasu.. Też tak macie? Wywaliłem Avasta, jednak poprawa była tylko chwilowa.

Na win7 działa sprawnie.

Jedynie jak już poruszono tu ten temat, to się pożalę, że jeżeli kliknę na nieprzeczytaną wiadomość to jeżeli w tym momencie czytnik sprawdza czy są nowe wiadomości, to ta wiadomość już się nie pojawi.

Mogę resetować, usuwać subskrypcję grupy i ponownie ją subskrybować. Nie ma i koniec, puste okno tej wiadomości. Na tą przypadłość dodałem dodatkowy serwer, aby na taki wypadek pobrać te kilka ostatnich wiadomości, albo czekać, aż ktoś zacytuje i doczytam w cytacie.

Robert

U mnie akurat nie ma takiej przypadłości, wiadomość wcześniej, albo raczej później, ale jednak zawsze się wyświetli.