Re: [WINNT] Ubuntu w Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ubuntu w Win7
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sat, 13 Jul 2019 15:50:10 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał"

Którą partycję usunąłeś? Niestety nie przedstawiłeś żadnego zrzutu ekranu
z jakiegoś programu pokazującego układ partycji na obu dyskach. Jak dla
mnie, to usunąłeś zastrzeżoną (pomocniczą) partycję windowsową a nie
Ubuntu. Jaki był rozmiar tej partycji? Jeśli 100 MB, to nie była to
partycja Ubuntu.
https://www.howtogeek.com/192772/what-is-the-system-reserved-partition-and-can-you-delete-it/

Niestety tak zrobiłem. Nie zrozumiałem co napisali na wcześniej wskazanej stronie, albo bapisali bzdury.

Co w tej chwili, niestety nie wiem, nie miałem takiej sytuacji. Powinna
pomóc funkcja naprawy z płytki instalacyjnej.

Nie pomaga. Brakuje dwóch plików, które pewnie były na tej usuniętej partycji.

A to Ubuntu jeszcze się uruchamia jak podłączysz drugi dysk z pierwszym?

Uruchamia się.

Co się dzieje, jak podłączysz go samego?

Disk boot failure,

Pzdr