[WINNT] Total-ne utrapienie, pomóżcie!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Total-ne utrapienie, pomóżcie!
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 12 Jul 2019 23:23:41 +0200
Nie myli się tylko ten, co nic nie robi, eeeh...

Kazałem T. Commanderowi dodać do numerowanych plików — jeszcze kilka
cyfr, miał to zrobić hurtem, przy okazji przenosząc je do innego
katalogu. Na skutek nieuwagi spowodowałem, że nazwy 9 plików zamieniłem
w nazwę identyczną, i 8 z nich po prostu rozpłynęło się, gdyż w jakimś
zdurnowaceniu kliknąłem "zastąp". Kicha!

Myślałem, że może one będą w koszu systemowym (W-10), ale ani tam po
nich śladu. Czy TC daje możliwość cofnięcia tej mojej niefortunnie
przeprowadzonej operacji?