Re: [WINNT] Legalny system

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Legalny system
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2019 23:34:58 +0200
W dniu 2019-07-10 o 01:30, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> napisał(a):
Spotkałeś się już z jakąś kontrolą Gatesa?

Nie spotkałem się. Czy ma to jakieś znaczenie? Kontrole przeprowadza policja lub skarbówka jak ma jakieś podejrzenie. Nie chodzą od drzwi do drzwi.
Wiem, że policja z nudów szpieguje telefony i komoutery.Jak widzę, ze coś jest nie tak podczas rozmowy telefonicznej to zaczynan dla zgrywu nawijać niestworzone rzeczy. Nieraz podczas rozmowy bezczelnie włącza mi sie bluetooth, ale wyskakuje komunikat (już po), czy chcę włączyć bluetooth, Szybko go wyłączam.

Polska ma trochę inne prawa. Mamy swój oddział w Warszawie i tu nie sa tak ...nieci.

Inne niż...? Chyba nigdzie nie ma tak, że do losowego budynku wpada zamaskowany oddział z bronią i szuka pirackich Windowsów :)
Mnie to moga pocałowac -wiadomo gdzie, ale szkoda nawet tego "wiadomo gdzie"

--
animka