Re: [WINNT] Legalny system

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Legalny system
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Wed, 10 Jul 2019 01:19:49 +0200
W dniu 2019-07-10 o 00:57, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> napisał(a):
Nikt już raczej nie kupi odchodzącego w niepamięć Windowsa.

Ten wątek powstał, bo ktoś właśnie chce kupić :)

Za ile bym to sprzedała? Musiałabym sprzedać z fakturą, a tam są moje dane osobowe. Nie można napisać ręcznie faktury i uwzględnienia zbycia licencji?

Nie wiem, co jest sprawdzane podczas ewentualnej kontroli, ale oryginalny nośnik powinien wystarczyć.

Spotkałeś się już z jakąś kontrolą Gatesa?
Polska ma trochę inne prawa. Mamy swój oddział w Warszawie i tu nie sa tak ...nieci.

--
animka