Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 8 Jul 2019 20:54:25 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@w.on> napisał w wiadomości
news:f7LUE.517525$w74.72416@usenetxs.com...
"EZ" $65785112@news.neostrada.pl

CIACH

Twój telewizor tylko i wyłącznie rozumie kontenery AVI i MP4?
Czy kontener MKV lub TS rozumie?
Z doświadczenia wiem, że odtwarza AVI, MP4, MPG.
Nie odtwarza FLV.

Czy masz jakieś ograniczenia na wielkość pliku wyjściowego?
Nie wiem, chyba nie.

Zapewne jak na penie masz FAT32 to max 4GB klocek do zapisu.
Pena można sformatować jako NTFS i zapisać większy plik.

[...]

Czy ten telewizor łyka plik gdy rozszerzenie VOB zmienisz mu na AVI?
1) Pliki VOB przekopiowane z płyty DVD na pena
2) Na penie rozszerzenia zmienione z VOB na AVI
3) Film ( w kawałkach wynikających z podziału na VOBy) odtwarza się
   prawidłowo w oryginale bez polskiego lektora.

[...]

Na wszelki wypadek przypomnę, że mój telewizor to:
KDL 43WD750  TV LED SONY

Czy czytałeś mój post z 2019-07-02 12:30 ?

Pozdrawiam
EZ