[WINNT] Instalowanie Win OEM Dell na Lenovo.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalowanie Win OEM Dell na Lenovo.
From: ń <n@n.n>
Date: Sat, 29 Jun 2019 18:36:57 +0200
Będę potrzebował na próbę zainstalować Vistę na Lenovo R61, mam gdzieś w szafach płyty OEM Della, czy z powodu takiego pomieszania nie wyskoczą jakieś zonki (typu "wrong hardware" na pierwszym ekranie)?
Da się gdzieś pobrać Vistę 32 PL do Lenovo (czyli ze sterownikami)?
Podobne pytanie o W7 konkretnie OEM dla Lenovo (tu mam iso ze strony MS).
Płyty z instalkami do Lenovo to zdaje się rzadka rzadkość (w odróżnieniu od Della czy HP, których pełno na rynku wtórnym), system dawali na ukrytej partycji (która po zmianie dysku poszła się ...).

  • [WINNT] Instalowanie Win OEM Dell na Lenovo., ń <=