Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
Date: Tue, 25 Jun 2019 20:10:30 +0200
W dniu .06.2019 o 20:00 <Kviat> pisze:

W dniu 25.06.2019 o 19:41, Trefniś pisze:
W dniu .06.2019 o 19:34 <Kviat> pisze:

W dniu 24.06.2019 o 15:12, JaNus pisze:

Tak, tak, jak to celnie (on to ma "cela"!) komentował
Korwin:
"Zauważcie, że są parady homosiów, ale jakoś nie demonstrują onaniści,
których jest przecież duuużo więcej!"

Celnie?
To była ironia z tą "celnością"?
 Kviat, przyznaj się...
Geje się nie onanizują?

Dziecko drogie. Jesteś najlepszym przykładem, że obecna dewolucja umysłowa wśród ludzi zatacza coraz szersze kręgi.

Wręcz przeciwnie - Kviata sobie ustanowiłem za cel.
Albo przyzna się, ze jest gejem (dla mnie żaden problem pod warunkami),
albo przyzna, że homoseksualizm dla niego jest obrzydliwy i obraźliwy (co właśnie go ośmiesza).
Tertium non datur - tak się wmanewrował przy brakach intelektualnych.

Dawaj Kviat, ciekawym.

--
Trefniś