Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: Uzytkownik <adres@serwer.pl>
Date: Tue, 25 Jun 2019 08:25:31 +0200
W dniu 24.06.2019 o 12:54, Big Jack pisze:
No i oczywiście roztoczono przede mną wizję zatrzymania komputera do
ekspertyz na długie miesiące jeśli się uprę i będę chciał nadać sprawie
oficjalny bieg.
A nie powiedzieli przy o kazji po co im Twój komputer na długiue
miesiące? Bo mnie to zaintrygowało.

Jak to po co? Gadka, żeby zniechęcić.

Kiedyś nocą jak mieszkałem jeszcze w bloku, banda oprychów demolowała klatkę schodową. Weszli na klatkę rozwalając zamek drzwi wejściowych. Chlali alkohol, rozbijali butelki i metalowymi pałkami tłukli po ścianach robiąc w nich dziury, a nożami obrzynali plastikowe nakładki poręczy. Zadzwoniłem po policję, bo strach było wyjść osobiście do kilkunastu oprychów uzbrojonych w pałki i noże. Z resztą nie tylko ja, ale także kilku innych sąsiadów wtedy dzwoniło. Policja zjawiła się po ok. 2 godzinach. Bardzo głośno przez domofon pytali po kilka razy czy to taki, a taki (tu padało imię i nazwisko) tu mieszka i czy zgłaszał akt wandalizmu na klatce schodowej, choć na domofonie były nazwiska. Policjanci rozmawiali tak głośno, że lepiej ich słyszałem przez zamknięte okno niż przez domofon. Potem każdego z dzwoniących lokatorów wypytywano głośno na klatce schodowej co się działo i co widział. Wszystko po to, żeby zniechęcić do dalszego zawracania dupy jaśniepanom policjantom, a także po to, żeby oprychy wiedziały na kim się zemścić za "kablowanie".