Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 24 Jun 2019 11:38:51 +0200
Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qepv2o$9gr$1@node1.news.atman.pl...
{FUT Warning]
Coś takiego?
"Pozdrawiam was!
Mam dla ciebie złe wieści.
11.02.2019 - w tym dniu włamałem się do twojego systemu operacyjnego i uzyskałem pełny dostęp do twojego konta xxx@xxx.xxx.
Tak to było:
W oprogramowaniu routera, do którego byłeś podłączony w tym dniu, wystąpiła podatność na zranienie.
Najpierw zhakowałem ten router i umieściłem na nim mój złośliwy kod.
[...]

Tylko, ze to nie bylo przestepstwo komputerowe, a proba wyludzenia :-)

From: <ec6d347@tlm.pl>
W sumie można złożyć powiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, tylko komu się chce marnować czas i, co więcej, ujawniać swoje pełne dane osobowe w takim postępowaniu?
No chyba, że jest to ścigane z oskarżenia publicznego.

Przede wszystkim:
-gdzie mialo miejsce przestepstwo ... w Polsce, czy w Meksyku ?
-czy aby na pewno w Meksyku to przestepstwo ?

I ciekawe tylko co w tym robi ten tlm.pl

J.