Re: [WINNT] Youtube-DLG, pobieranie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Youtube-DLG, pobieranie
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 11 Jun 2019 16:56:46 +0200
jedrek w news:gl8LE.689097$Qy4.611770@usenetxs.com
"1634Racine" news:5cdac706$0$508$65785112@news.neostrada.pl
jakies starocie z 2017 roku, roznie moze dzialac na dzisiejszym yt (a na xp w ogole nie chce mi dzialac (odpala sie, ale to wszystko))
Starocie nie starocie, bazuje to na kluczowej ciekawej aplikacji https://www.videohelp.com/software/youtube-dl

znamy znamy, na malo typowych www uzywam z wiersza. sporadycznie.

(przydałoby się do niej szersze opracowanie,

przydaloby sie szersze opracowanie na temat:
dlaczego po ODklikaniu w opcjach Youtube-DLG wszelkich formatow *.webm z tej np. www --> https://www.youtube.com/watch?v=nji7f7QPB_A
robi download tylko jednego pliku i to *.webm.
wyjasnien tutaj poki co nie widze -> https://github.com/MrS0m30n3/youtube-dl-gui/blob/master/docs/faqs.md (jest pare ciekawostek)

btw: u mnie w koncu zaczelo dzialac, ale jak widac kulawo.

Reszta "starocia" to tylko obudowa :) Coś zapewne jak frontend.

w sumie - masz racje.

Póki co
nie  znalazłem przyjaznego działające pod xp z tam oferowanych niżej
frontend-ów,  bo albo jeszcze czegoś wymagają, albo kobyły przeraźliwe.
U mnie na moej maszynie z xp działa bez problemu, mam tylko problem na
innej  maszynie z xp, bo faktycznie nie podejmuje pobierania. I badź tu
mądry czego  brakuje.
A tam gdzie mi ta staroć 2017 działa to dokładam jeszcze do tego samego katalogu aplikację ffmpeg działającą pod xp i pięknie wypluwa gotowe mp4
tam  gdzie strona pluje klockami.

ten soft ktory podalem w watku dziala bez pudla, elegancki soft. Ale zakolejkowac pobierania nie mozna.